Český rozhlas Olomouc, 16. 4. 2018. Michal Vodička a Filip Dobrovolný
https://olomouc.rozhlas.cz/motivovat-deti-k-uceni-lze-i-bez-znamek-a-zakovskych-knizek-7172854

Vysílání Reportéři ČT, 11. 9. 2017. O soukromých školách od času 29:38. Najdete tam i ScioŠkolu Olomouc.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/217452801240026/

 

Reportáž Radiožurnálu také o ScioŠkole v Olomouci.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3881191

 

Video z olomoucké ScioŠkoly

 

Ondřej Šteffl živě na TEDu:

 

Video z pražské ScioŠkoly:

Další zpětné vazby od rodičů, kolegů a návštěvníků

 

Zpětná vazba od Filipa Dobrovolného, metodika ScioŠkol – duben 2018

Můj den ve ScioŠkole v Olomouci – květen 2018

ZV pro ScioŠkolu v Olomouci – květen 2018

Zpětná vazba k družině – červen 2018

Zpětná vazba na 1. třídu – červenec 2018

Zkušenosti se ScioŠkolou Olomouc – leden a květen 2019

Adéla Pudlová, studentka střední ScioŠkoly – listopad 2019

Návštěva studentů Univerzity Palackého v Olomouci – březen 2020


 

Reakce na praxi a fungování naší školy bývají různé. Převážně se jedná o reakce pozitivní, ale stává se i opak. Většinou pramení z nepochopení konceptu školy. Zpětnými vazbami rodičů se zabýváme a jsou pro nás důležité. Rozhodně před negativními reakcemi nestrkáme hlavu do písku a neděláme, že neexistují…

V prostoru českého internetu získaly poměrně velkou publicitu kritické texty z řad dvou rodičů (pana Skýpaly a paní Hrubé), kteří své děti z naší ScioŠkoly již odhlásili. Naleznete je zde:

http://www.pedagogicke.info/2018/02/jan-skypala-rocni-zkusenost-se.html

a zde:

http://www.pedagogicke.info/2018/04/tereza-hruba-mam-kratkou-pamet.html

Zakladatel ScioŠkol Ondřej Šteffl se jimi vážně zabýval a sepsal texty Volba ScioŠkoly a Poučné čtení pro zájemce o ScioŠkolu, které na zmíněné komenty reagují v kontextu sítě ScioŠkol a podnítil velkou diskuzi i napříč mezi průvodci, řediteli ScioŠkol a pracovníky Scia. Tyto texty Ondřeje Šteffla Vám tímto nabízíme k přečtení, domníváme se, že zevrubně odpovídají na otázky, které kritické texty rodičů přinášejí, aniž by text zasahoval do soukromí dětí a rodin.