Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).
Upravit nastavení
Jen nezbytné
Povolit cookies
olomouc
✖
Edookit
Menu
✖
Úvod
Naše škola
Harmonogram školního roku
Jak učíme
Dokumenty
Školní poradenské pracoviště
Edookit
Principy ScioŠkol
Aktuality
Kavárna
Dny otevřených dveří
Říkají o nás
Kontakt a náš tým
Zápisy do 1. třídy
Přestup během roku
Home
Naše škola
Harmonogram školního roku
Jak učíme
Dokumenty
Školní poradenské pracoviště
Edookit
Principy ScioŠkol
Aktuality
Kavárna
Dny otevřených dveří
Říkají o nás
Kontakt a náš tým
Zápisy do 1. třídy
Přestup během roku
Aktuality
Aktuality
24. 11. 2024
|
Šárka Štveráková
Beseda s absolventy
17. 10. 2024
|
Lukáš Neubert
Příchody a odchody dětí 1. trojročí v době 8.30 - 13 hodin
16. 10. 2024
|
Šárka Štveráková
První Kavárna je tady!
8. 10. 2024
|
Šárka Štveráková
Hledáme nové průvodce do školní družiny!
15. 9. 2024
|
Šárka Štveráková
Pomoc obětem povodní
30. 4. 2024
|
Lukáš Neubert
Hledáte, kam zapsat dítě do domácího vzdělávání? U nás máme místa.
29. 4. 2024
|
JB
Výsledky zápisu do 1. třídy
20. 11. 2023
|
JB
Den otevřených dveří – listopad 2023
1. 11. 2023
|
Lukáš Neubert
PROJEKT Šablony JAK Olomouc
9. 3. 2023
|
Lukáš Neubert
Den otevřených dveří - přijďte se seznámit
8. 12. 2022
|
Lukáš Neubert
Beseda s absolventy naší školy
28. 9. 2022
|
Lukáš Neubert
Doučování žáku škol
25. 9. 2022
|
Marian Golis
Digitalizujeme školu
22. 4. 2022
|
Michal Vodička
Hledáme: asistent/ka pro chlapce s Aspergerovým syndromem a LMR
13. 4. 2022
|
Michal Vodička
Přijímání ukrajinských dětí
10. 1. 2022
|
Lukáš Neubert
Beseda o rizicích kyberprostoru ve vztahu k dětem a k užívání elektroniky
15. 12. 2021
|
Lukáš Neubert
MathCityMap
9. 11. 2021
|
Michal Vodička
Online Den otevřených dveří
9. 11. 2021
|
Michal Vodička
Seznam dní otevřených dveří a ScioŠkol Nanečisto
23. 6. 2021
|
Michal Vodička
Letní ScioTábor
6. 4. 2021
|
Michal Vodička
Dubnové projekty
3. 3. 2021
|
Scioškola Olomouc
ON-LINE: Den otevřených dveří
POSTŘEHY Z ROČNÍKOVÉ PRÁCE OD ESTER N.